January Favourites 2016

So as my very first post I have decided to talk about my Monthly Favourites. I realise we are almost half way through of February how...




So as my very first post I have decided to talk about my Monthly Favourites. I realise we are almost half way through of February however it is always better late than never. Another thing I would like to mention before I set off with my incredibly, interesting insights is that, this is my 8379832th attempt at blogging and it is truly sad how difficult it is for me to stay dedicated. This time however, I will try my best to be as committed as I possibly can. Right, now onto my favourites...

Mój pierwszy post poświęcę na Ulubieńców Miesiąca. Zdaję sobie sprawę że jesteśmy już prawie w połowie Lutego, jednak lepiej późno niż wcale, prawda? Przed rozpoczęciem moich jakże interesujących spostrzeżeń, chciałabym zaznaczyć że jest to moja 8379832-ąta próba blogowania. Jakie to przykre że tak ciężko jest mi się motywować i utrzymać bloga, jednakże tym razem spróbuję z całych sił być jak najbardziej aktywną w blogowym świecie. A teraz przejdźmy do ulubieńców...





Now, the first product I would like to mention is the Becca Shimmering Skin Perfector in Moonstone. It is truly the most beautiful highlighter I have ever seen or used. To be completely honest I haven't used that many highlights, however this one is the BOMB. To start with, let's discuss the colour. It is more on a golden colour spectrum therefore it gives you this warm toned shimmer, but don't you worry, it doesn't look yellow or purely gold, it is very subtle. I am a person with quite a pale complexion so I was a little hesitant about this particular shade, yet when I tried it on I fell in love with the effect. 

Pierwszy produkt o którym chcę Wam opowiedzieć to rozświetlacz w płynie Becca Shimmering Skin Perfector w kolorze Moonstone. Jest to najpiękniejszy rozświetlacz jaki kiedykolwiek widziałam i używałam. Co prawda, nie miałam okazji użyć zbyt wielu highlighterów, lecz stwierdzam że ten to PETARDA! Zacznijmy od podstaw, kolor! Ciężko jest go opisać, ma on złotawy pigment który pozostawia piękny, ciepły błysk. Ale nie martwcie się, nie pozostawia brokatowego efektu, gdyż jest bardzo subtelny. Jestem osobą z dość bladą cerą więc troszkę się obawiałam zamawiając ten właśnie odcień, ale kiedy go nałożyłam po prostu się zakochałam!


Now let's talk price. It is definitely on a pricey side, it's £34. I was debating for a long time whether it is worth the money. I have watched tonnes of Youtube videos and read multiple blog posts to make sure it's a product that I will actually use. So, I decided to buy it. Guys, I have literally no regrets! The bottle is massive and it contains so much product, it's crazy! I think I'm stocked up on a highlighter for the next 2 or 3 years. The picture above shows half a pump and this is way too much for my face. I apply it to the regular higlight spots, top of my cheek bones, brow bone, cupid's bow and the bridge of my nose. It last all day long. No exaggeration. I cannot recommend it enough.   

A teraz przejdźmy do ceny. Jest on na pewno z wyższej półki, bo kosztuje £34. Długo się zastanawiałam czy rzeczywiście jest wart tych pieniędzy. Obejrzałam setki filmików na Youtube i przeczytałam multum artykułów żeby zdecydować czy jest to produkt który będę używać. I kupiłam! Słuchajcie, nie żałuję ani trochę! Buteleczka jest ogromna i jest w niej mnóstwo produktu, istne szaleństwo! Mam wrażenie że wystarczy mi go na jakieś 2 lub 3 lata! Na zdjęciu powyżej widać jedno wyciśnięcie pompki, a to i tak za dużo jak na moją aplikację. Weźmy pod uwagę że nakładam go na kości policzkowe, nad i pod brwiami, na nos oraz nad ustami. Produkt jest naprawdę wydajny a do tego utrzymuje się na twarzy przez cały dzień! Polecam go jak najbardziej! 


The next exciting product is the NYX Matte Lip Cream in the shade 09 Abu Dhabi. I want to include it in my favourites because it is a perfect shade of nude! This is my very first NYX item and I am so happy with it! It has a strong lasting power and its consitency is quite surprising because its more whipped than creamy. It applies matte to the lips so you don't have to wait for it to set. It's brilliant! Especially when you consider the price which is only £5.50. Bargain!

Kolejną rzeczą o której chcę Wam powiedzieć, to NYX Matte Lip Cream w kolorze 09 Abu Dhabi. Idealny odcień nude! Jest to mój pierwszy produkt z tej firmy i jestem mega zadowolona. Długo utrzymuje się na ustach a jego konsystencja jest bardziej ubita niż kremowa, troszkę jak bita śmietana! Haha dziwne porównanie, wiem! Do tego, nakładając go kolor od razu matowieje. Jest naprawdę super, szczególnie biorąc pod uwagę jego cenę, jedyne £5.50.


Up next we have the Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade in Medium Brown. Another great product! Although it is quite difficult to apply, you have to be quite careful and precise! However I use the Anastasia Beverly Hills 12 Synthetic Duo Brow Brush and it makes it a whole lot easier to apply!

  Następnie mamy Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade w odcieniu Medium Brown. Świetny produkt do wypełniania brwi! Co prawda, trzeba być ostrożnym i precyzyjnym przy wypełnianiu brwi, ale tak chyba jest z każdym produktem! Ja używam pędzelka Anastasia Beverly Hills 12 Synthetic Duo Brow Brush i jak dla mnie działa idealnie! Zdecydowanie ułatwia sprawę! 


I was quite worried about the colour match, but then that's what you get for shopping online! It turned out just fine! However, I recently had a great idea of dying my hair dark brown, so it's not exactly perfect match now! No problem though, it is easily buildable, you just have to apply a little bit more! For £15 you get so much product! I have literally been using this every day since mid January and it's practically still in tact! 

Martwiłam się doborem koloru, ale tak to jest kiedy robi się zakupy online! Okazało się że kolor jest wręcz idealny! Jednakże, ostatnio postanowiłam zafarbować włosy na bardzo ciemny brąz i niestety kolor jest zbyt jasny, ale nie ma problemu! Wystarczy nałożyć więcej produktu i można uzyskać super efekt! Jeden słoiczek jest za £15! Ale spójrzcie na zdjęcie powyżej, używam go codziennie a jest ledwo co naruszony!


I am sure you have heard about a BeautyBlender like a hundred times. Well me too! So I decided to try it out! I have previously used a Real Techniques Beauty Sponge and it was great but the original Blender is way better! I feel like when you use the original sponge properly you achieve a more airbrushed effect than with the RT one. 

Jestem pewna że nie raz słyszeliście o genialnym BeautyBlenderze! Ja również słyszałam o nim wiele razy więc postanowiłam go wypróbować! Jakiś czas temu używałam gąbeczki, w tym samym kształcie z Real Techniques która również była całkiem dobra! Jednak porównując efekt który obie pozostawiają, to oryginalny Blender wygrywa! 


Excuse the foundation marks but I have been using this sponge non-stop for the base of my makeup, that is foundation, concealer etc! I am not sure though how to clean it, whether it is necessary to buy the BeautyBlender cleanser or perhaps there is another alternative? Please let me know if you have any ideas! 

Wybaczcie proszę ślady od podkładu na zdjęciu ale używam gąbeczki codziennie odkąd ją kupiłam i nakładam nią dosłownie całą bazę swojego makijażu, tzn podkład, korektor itp. Jednej rzeczy nie jestem do końca pewna, a mianowicie jak go wyczyścić! Czy koniecznie muszę zakupić produkt do czyszczenia z BeautyBlender czy istnieje jakaś alternatywa! Nie chcę na razie nic z nią robić, bo boję się że ją zniszczę! Dajcie mi znać jeśli znacie jakieś sposoby!


The last item I would like to talk about are my Spitfire London sunglasses! I am not sure which model these are because I have bought them last summer but I can't get enough of them! They're quite unique and so comfy to wear! I love the gold frames and the lenses have an amazing shade! 

Ostatnia rzecz to moje okulary ze Spitfire London które kupiłam w zeszłe wakacje! Niestety, nie jestem pewna jaki to model. Po prostu je uwielbiam! Złote oprawki pasują praktycznie do wszystkiego a szkła mają super odcień! Świetnie leżą na nosie! 

And this is it! My first blog post is done! Although I have decided to do something extra at the end of each post and that is music recommendations! This time it's a song called Oceans [klik] by the band Coasts. You can find it on Spotify! Enjoy and I will talk soon! X 

I to wszystko na dziś! Mój pierwszy post jest gotowy! Zdecydowałam jednak zrobić coś innego i na koniec każdego postu zostawić Wam muzyczną rekomendację! Tym razem to piosenka Oceans [klik] wykonana przez zespół Coasts! Możecie znaleźć ją na spotify! Do następnego! X


You Might Also Like

1 komentarze

  1. Love the color of the NYX lip cream and your glasses look so cool <3

    Love from Lastestbag - Best Bags 2016

    ReplyDelete